lördag<33

helooooo lördag idag har varit en sjukt seg vecka....
så nu är det helg och jag får vikla ut?? nej
idag kommer hanna och nora dom ska sova här inatt så det blir inte en lugn stund..... phuuu
nu är mamma och handlar kakao till mig för jag ska göra kladdkaka till ikväll ;)
jag har inga bilder på denna datan för både mammas och min data har gått isönder,
så jag har fått låna mormors laptop tack gode guuud;)
hade prov igår och det gick inte så bra....
min syselsättning denna veckan har varit att skriva en låt text till I'm yours det är till ett grupparbete i skolan, så och en vecxka ska jag nicki och emma spela upp den för klassen, blev rätt så nöjd faktiskt.
men om jag coh nora fotar senare när dom kommer så blir det kanske ett litet inlägg sen ;)
ni får en gammail bild för dom ligger ju kvar haha ;I
// nellie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0