tjenare

hej jag va ju på rickard woolf igår . och de va tråkigt som fan men eftersom att mamma jobbar på konserthuset så hade vi fribiljetter. men de blev sånt konstigt efter halva konserten det skulle inte va paus trodde alla sen skulle de de så alla blev sånna förvånade men vi gick efter halva.
sen kom vi hem så då va det bara att ta på sig mys kläder, sara(min moster) hängde med oss hem så vi åt räkor och sånt sen så sov sara här.
såklart så vakna jag klockan 8.15 men jag gick in till mamma och sara så stack mamma upp i affären och handla frukost menb jag och sara gick inte upp förrens typ 10, då åt vi frukost sen nu för typ 20 minuter sen så stack dom iväg kommer inte ihåg vart :)
imorgon blir de familje middag hemma hos oss så då blir det mamma, jag, mormor, morfar, anna och sara ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Wtovm_Q3d44

checka denna låten den e så bra lyssna på texten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0