hej svejs

hej idag va de skola IGEN men jag stack kl.10:45 för då skulle jag ju opereras gahh.
så när jag kom till doktorn så satt jag först och vänta i typ en kvart sen fick jag komma in och jag bara ehh kan man få bedövningssalva ?? och han  bara ja sen fick jag de och efter typ 10 min så fick jag bedövningssprutan och de gjorde mega ont!men sen fick de värka i typ 12 min sen börja han fixa men de kändes ju inget.
MEN min tå är typ lika stor som en potatis;)
men jag fick ju slippa skolan i tre timmar så de är ju possitivt
men sen får vi se om jag ska in på konserthuset ikväll för jag vill inte va hos mormor isåfall så ska jag kolla på rickard woolf(stavning).
men nu är de helg och de är så SKÖÖNT....
snart höstlov gaaah vad jag längtar;)

bild från höganäs hamn;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0